Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2011 00:45 - Дао на физиката
Автор: martosblack Категория: Други   
Прочетен: 2024 Коментари: 0 Гласове:
24

Последна промяна: 14.10.2011 01:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
""Eволюцията е продължителен танц,безкраен разговор.""                                                             

""Главната същност на материята лежи не в обектите, a  във връзките им.""

""Хора, които виждат цялостната картина на света,които виждат всички въпроси,са свързани един с друг.""

""За мен, това е една от най-вълнуващите части на базовото движение на еволюцията.
Не адаптация,а креативност.""

""Може би и аз се уморих да бъда странник,да бъда извън обкръжението в което живея.""

""Нашата емоционална система се нуждае от по-голям обхват.""

""Що се отнася до мен,не ме мислете, аз съм глупак.Но помнете...

                           ""Животът чувства себе си!""
По различен начин, от онзи,който можем да си представим.""

""И дори да го направите с най-добрите намерения, вие ще сгрешите, ако забравите,че животът... той е много повече от вашите или моите глупави теории за него.""

""Въпреки това вие ми помогнахте да почувствам вселената.И аз ви обичам.""

""Ти, жената, аз - мъжът, това е светът и всеки е продукт на всички останали.Това е като избледняла стъпка в пясъка,като странник,като осакатен войник,като танц на ангели,вихрещи се около скиталците в селото.А  има толкова много красиви неща около нас и нещата,които познаваме.""


P.S.любима книга  и ... филм,който съпътства живота ми!
             



               















Тагове:   Maximus,


Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: martosblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 539170
Постинги: 291
Коментари: 112
Гласове: 7498