Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2009 10:32 - Истинска
Автор: martosblack Категория: Изкуство   
Прочетен: 1138 Коментари: 0 Гласове:
2



Помислих ,че от работа
стиховете ми окуцяха,
страхувах се,
че не ми е останала фантазия,
но влизайки в дома си
видях очите ,които исках да видя
и разбрах ,че съм се лъгала.
Мисълта потече като река
от разтопени ледници...
Наля ми вино
истинско ,като тебе,
разпръсна пяна от нежност,
раздвижи кръвта ми,
докосна чашата ми,
а аз тебе с целувка,
взе ме в скута си
и почувствах
как сърцето ми бясно препуска.
Усетих порива
и онова ,което ни свързва,
свещ ми запали,
сетивата отвърза,
телата разголи,
страстта ни обвърза,
Вече бях истинска
само за тебе.
Люби ме...



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: martosblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 538754
Постинги: 291
Коментари: 112
Гласове: 7498