Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2009 23:28 - празнично...
Автор: martosblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 771 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 25.12.2009 06:38



...жито
сушени сливи
смокини
стафиди
орехи
баница
пита с късмет
свещи в свещници
напалени
чесън
тамян
кади...
портокалови кори
разпилени по масата...
пепелник-стъклен
изцъклен от угарките в него...

алкохол в чашата
не опитан
не изпит
не изпитан...
роклята ми на стола...спи
уморена е...
бижутата ми свалени светят...

бях тук
ядох...пих
тост се опитах да вдигам
а после...

после...камбани бият
бим бам
бим бам
разнасят ехо...
на мене бог
 свещичка ми отреди
в храма божий намерих се...
прекръстих се
и я запалих...
и ми стана светло
и Ангели...
коледни песни запяха...


image














Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - привет, приятелко, радвам се, че те ...
30.12.2009 16:44
привет, приятелко, радвам се, че те срещам тук, макар и рядко...
желая ти весли празници и хубава Нова година!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martosblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 536115
Постинги: 291
Коментари: 112
Гласове: 7497