Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2010 18:46 - разбъркано
Автор: martosblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 601 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 25.03.2010 19:11


и дните така си приличат
обличане
прегръщане
посрещане
изпращане
макар и наужким
...
и тръгвам
няма нищо за изживяване
вървя
имам очи
но не виждам
сляпа съм
липсваш
ми
...
и се прибрах у дома
заключих вратата
не се  и събляках
нито пък преобляках
изобщо не се и налага
отдавна съм
недокосвана
нагласих се в едно ъгълче
останало от деня
и мисли
по теб
и за теб
обладаха ме
и потънах в тях
като в море от сатен
и се отдадох
....
докосване
...

 image




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: martosblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 538574
Постинги: 291
Коментари: 112
Гласове: 7498