Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2010 00:04 - Ти ли си...
Автор: martosblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 785 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 19.08.2010 00:13


...ти ли си 
Дяволе
ти ли си...
на крака
си ми дошъл...
нахлуваш в дните ми
в нощите...
без да почукаш
прекрачваш прага
на дома ми...
ти ли си
Дяволе
ти ли си...
как ме намери
като вече нямам
нито плът
нито кръв
като
съм
пуста
и празна...
по душата
парцалена
ли ме откри...
по нея ли
Дяволе?
ето вземи я
дарявам ти я
стига
да я поискаш...
ти ли си...



image

  P.S.няма БОГ,няма!                                                                                                                                                            


Тагове:   болка,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: martosblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 538855
Постинги: 291
Коментари: 112
Гласове: 7498