Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2010 00:12 - Деветте лица на самотата
Автор: martosblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1480 Коментари: 4 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 от К.П.
Самотата влетя като демон,
върху черни криле през нощта.
Безпощаден, научен да взема,
грабна в миг  щастлива душа.

Самотата, загърната в сиво,
като просяк пред градски врати,
протегна ръка уж за милост
и нокти безжалостно впи.

Като мим от пътуваща трупа,
Самотата намазана с грим,
минувач изненадан потупа
и с поглед превърна го в дим.

Самотата всели се във птица,
кацна върху  нечий прозорец .
Някой към нея протегна ръчица,
но змията я клъвна отгоре...

...лека нощ...





Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. explorer - в стихът се долавя самотата, но в ...
20.10.2010 21:07
в стихът се долавя самотата, но в клипа нееее, в него няма самота :-)))
да ти кажа ли, кое по-ми-се-нрави? това е и което ти желая.
помниш ли тази песен:

http://vbox7.com/play:a235201f&start=27&r=emb
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - Оставям ти нещо старо ... Скромен дар, от сърце ...
20.10.2010 21:44
Студен огън

Смехът ми
твоят плач изплита -
По улиците тихи скита
в палтото черно
в шал от скреж...
Как тънка е
снагата синя
на пламналия сняг!
Любими,
Ти ще ми дадеш
гласът на тиха самота,
в която
ще създам
света.

(граматичните грешки са с право на звук ...)
цитирай
3. martosblack - благодаря ти...
20.10.2010 22:47
malchaniaotnadejda7 написа:
Студен огън

Смехът ми
твоят плач изплита -
По улиците тихи скита
в палтото черно
в шал от скреж...
Как тънка е
снагата синя
на пламналия сняг!
Любими,
Ти ще ми дадеш
гласът на тиха самота,
в която
ще създам
света.

(граматичните грешки са с право на звук ...)

цитирай
4. original - Самотата е едно от деветте ми лица
22.10.2010 20:47
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martosblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 539308
Постинги: 291
Коментари: 112
Гласове: 7498