Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2011 12:37 - Когато мълчанието крещи
Автор: martosblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1080 Коментари: 0 Гласове:
31


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
...изтръгна ми езика  
за да не казвам
""обичам те""
""чакам те""
""липсваш ми""
...
извади ми склерите
синьото
просто го взе...
...
проби ми  тъпанчетата
остави ми тишината
и ехото
от нейното тихо...
...
ампутира ми ръцете
после краката...
без патерици
остави ме...
...
разчлени ме цялата...
...нищо от нищото...
нали от него почва всичко
и пак в него се завръща
То???          image                                                                                                                           


Тагове:   болка,


Гласувай:
31



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: martosblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 539047
Постинги: 291
Коментари: 112
Гласове: 7498