Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2011 21:09 - друга бях
Автор: martosblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 844 Коментари: 0 Гласове:
17

Последна промяна: 28.02.2011 01:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
преди
да
те
поема
с
дъх
и
да
издишам
капки
кръв
преди
в
мене
да
посееш
семената
си
и
с
болката
да
забременея
...
преди
да
я
родя
/a
тя
се
ражда
всеки
божи
ден/...
и
с
вик
сподавен
да
накърмя
тишината
да
срещна
хладните
ти
длани
и
да
се
изрони
любовта
ни
...
друга бях...

/липсваш ми/

image

image


image






















Тагове:   липсваш ми,   до болкаа,


Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: martosblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 536116
Постинги: 291
Коментари: 112
Гласове: 7497