Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2011 10:15 - El corazon
Автор: martosblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 907 Коментари: 0 Гласове:
10

Последна промяна: 30.10.2011 21:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Защо да забравяш?
имаш толкова много страхове...
Защо да забравяш?
когато всичко което искам е любовта ти
!
Това е душата ми, казваща ми
казваща ми да те последвам.
Искам да ти дам
да ти дам всичко, всичко, всичко
за твоята прошка
!
аз зная, за любовта
знам как да обичам,

сърце мое,
зная, моя любов...
Искам да ми простиш
сърце, сърце...
Защо да си тръгваш?
Разбери ме, обичам те
и ще се боря за живота който си струва...

Това е любовта
разбери го, моя любов
!
И ако и аз трябва ти простя, прощавам ти
И се чувствам толкова по
...
Чувствам любовта към теб
Искам да ти дам всичко, за което си мечтаеш
Бъди моята любов,
сърце...
Ти си моето сърце!
Искам да дам любовта си
разбери го
...
Прости ми!
Бъди моята любов ...

Това е душата ми, казваща ми
казваща ми да те последвам
...
Това е душата ми, казваща ми
казваща ми да те последвам
...

image

Maximus... lipsvash mi!!!







Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: martosblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 539193
Постинги: 291
Коментари: 112
Гласове: 7498