Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2011 01:01 - eротисимо
Автор: martosblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 942 Коментари: 0 Гласове:
28

Последна промяна: 16.11.2011 01:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
....червена лампичка 

      Светна Ми,


вой на сиренаа...

след нея

хвърлям задръжките...

след тях...

ризата ми тайорна падаа

после полата...

смъквам чорапите

тези копринените

оставам облечена по бельо...

очертава тялото ми Сатенено

очертава формите ми

прикрива онова интимното

...завъртам се грациозно...

не,предизвикателно

като танцьорка в нощен бар

на пилон...

и в полутъмното

някой жартиера ми сваля

и оставам по себе си...

упоена,от звуците

от въздишките,от дима

подарявам голотата си

щом мълчи любовта...

хехх,неприлично дълго чакахме

хайде

тръгваме си

Душа!!! 
            
                                                                                                                                                           image

Гоним се във водовъртежа на реката от говорене, въртим се в

кръговъртежа на пустословието и словоблудството. Блудстваме със

словото.
Говоренето уби езика.


P.S.Позволено ми е да изтрещя,нали?











Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: martosblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 538793
Постинги: 291
Коментари: 112
Гласове: 7498