Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2011 22:30 - магия...
Автор: martosblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 958 Коментари: 0 Гласове:
23

Последна промяна: 26.12.2011 01:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
...благодаря на всички,които ми гостувате,

които ме четете/макар,че напоследък няма много за прочитане/

благодаря ви/не знам защо го правите/ за  гласуването

благодаря ви за изслушването

благодаря ви за търпението

благодаря и за разбирането...!

Весел празник ви желая...нека всички ваши желания са мои пожелания!
Благодаря!



P.S.аз,не празнувам,по простата причина,че не ми е празнично в душата...а и нея я няма,тръгна още преди залеза ... еййй там - при моят крал по душа ... ала не ми е празно,сърцето ми прелива от любов!





Тагове:   blagodarq,


Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: martosblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 538934
Постинги: 291
Коментари: 112
Гласове: 7498