Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2012 01:09 - Азраел
Автор: martosblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 943 Коментари: 0 Гласове:
36

Последна промяна: 11.01.2012 01:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"" Понякога те се чудят
защо не се страхувам
от всички тези гръмотевици
и от целият този дъжд...
И те се чудят...Да,те се чудят...Да,правят го...
Понякога те се чудят,
ако  аз някога разбия
всички тези тежести и цялата тази болка...
И, те се чудят...Да,те се чудят...
Но не и аз!
Има сила,не от този свят!Намерих сила,велика сила!
Вървя с ангел,говоря с ангел...Вървя с ангели,които ме издърпаха от мрака...
Аз пътувах през тъмен и опасен път,
понякога малко самотна,но никога истински сама,
и нищо чудно,аз бях под крилата на благочестива душа.Ще ти кажа тайни,
това разбрах със сигурност,искам да ти покажа,че там има помощ,
о,не се чуди,не,не се чуди,мога да докажа,че това е истина.
Има сила,не от този свят.Намерих сила,велика сила.
Аз,вървя с ангел,говоря с ангел...Аз вървя с ангели,а те бдят над мен и теб!...""
imageimage
 
P.S.Знаеш ли скъпи,времето е една илюзия и реалността не е нищо повече от създаден,от съзнанието образ,така че освен бъдещето,можем да променим и миналото,стига да поискаме!






Тагове:   Maximus,


Гласувай:
37



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: martosblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 538476
Постинги: 291
Коментари: 112
Гласове: 7498