Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2012 16:16 - завинаги
Автор: martosblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 714 Коментари: 0 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
...сама вървя по пътя безпосочен,единствено ме е прегърнал вятъра,
немирни пръсти вплел е в косaтa  ми,
повдига роклята ми закачливо и кани ме да полетя с него в бъдното,
ала не мога,без крила съм ,дори останки няма от мечтите,
а и някога от там дойдох,за теб,за да те очаквам тук,до твойто тихо  идване...

...има едни рани,които никога не зарастват,сопорират завинаги,разяждат
до гангрена...има болки,които никога не минават и не се купират с нищо,
до момента в който си отидем завинаги и забравим отлитайки  - там някъде,
където светлината ще ни приюти и ще ни направи част от себе си...
как ми се иска ,да съм си тръгнала - завинаги...(!)
image




Тагове:   maximus azrael,


Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: martosblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 539244
Постинги: 291
Коментари: 112
Гласове: 7498