Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2012 13:05 - кормчия
Автор: martosblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1174 Коментари: 0 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 за Любов ти говоря...
все дърпам дяволът за опашката
ала такава съм...
без нея
сляпа съм
боса съм
дори не съм и едвам
мъртва съм...
а, с нея
с нея разтапям демоните
изгарям вещерките
прокуждам сенките
събуждам феите
и  възкръсвам ... сякаш
живея /Те/
за да ти кажа за n-ti път
две думи само
Обичам те! 

12.04.през някоя си година,от 2009 насам...17h 49" отпивайки на малки глътки горчиво кафе...за моят Макс(!)


 P.S.""този,който живее във всичко,различен от всичко,който е непознат за всички,чието тяло са всички,който управлява всичко отвътре,това е твоята душа,тайнственият Кормчия,Безсмъртният!""

image





Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: martosblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 536189
Постинги: 291
Коментари: 112
Гласове: 7497