Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2012 22:45 - ''тръгвам си''
Автор: martosblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1037 Коментари: 0 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
""искам
да забравя
уханието на твоето тяло
искам
да забравя вкуса на устните ти
искам
да има веднъж и завинаги
просто...щастлив живот
за това си тръгвам
благодаря за всичко
което ми даде
благодаря,че ме обичаш
но нямам усещането
че ти си моят смисъл
за това си тръгвам
кажи ми
че нашата любов е всичко което имаш
че аз не мога да те забравя
кажи ми
погледни ме мое момиче
виж ... душата ми кърви""

P.S.само понякога...в мислите(!)








Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: martosblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 538760
Постинги: 291
Коментари: 112
Гласове: 7498