Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2012 18:09 - породи
Автор: martosblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1381 Коментари: 1 Гласове:
15

Последна промяна: 27.11.2012 12:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
""Вълци""
 
От устните ми ще се наведеш да пиеш
като вълк във края на нощта.
И в приливите на водите мои гибелни
без път назад аз ще те задържа.

Върху корема ми ще се положиш
като вълна върху вълната,
и във прегръдките ми ще се уталожиш
като във ножницата си камата.

И в оня час, във който вълците със зъби
чаршафите от снежна белота разкъсват
две думи във акорд със теб ще бъдем
две струни, вьв взел здрав завързани.

По кожата ти ще прокарам пътя си
със свити устни, със уста отворена
ще проследя до края всички твои линии
ще ги науча до една. И корени
ще пусна в тебе, в цялото ти тяло
и соковете ми в тебе бавно ще текат
и ласките ми ще горят и ще се вкаменяват
и като лава на вулкан ще те обсебват...
И в оня час, във който вълците със зъби
чаршафите от снежна белота разкъсват
две думи във акорд със теб ще бъдем
две струни, във взел здрав завързани.

Ще полетя нагоре на крилете ти
тъй както вятърът, разпръскващ нависоко
далечни небеса във небеса отвъдни
страни от нежност в парещи посоки.

И в оня час, във който вълците със зъби
чаршафите от снежна белота разкъсват
две думи във акорд със теб ще бъдем
две струни, във взел здрав завързани.

От устните ми ще се наведеш да пиеш
като вълк във края на нощта.
И в приливите на водите мои гибелни
без път назад аз ще те задържа.



p.s.знаеш...нали(?)






Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - демонични акорди!:))
10.10.2012 21:03
аз не знам...но е хубаво!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martosblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 538467
Постинги: 291
Коментари: 112
Гласове: 7498