Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2012 20:51 - катана
Автор: martosblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3210 Коментари: 3 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
купих го - днес и за себе си...мисля,че ми отива...а този Сун Дзь е просто Вълшебник
лекува рани  - всякакви :) щастлива съм(!!!)

 image  
и в този ред на мисли у дома звучи това,
сина ми изобщо не е изненадан
просто трептим на една честота(!)
 

""Короната и пръстена""

От битка се връщам,
към нова съм тръгнал,
ослепителен до небесата,
вериги от гибел
дамгосан възсядам,
ще се видим след като умра.

Извисени и могъщи, единствени сме ние крале,
обуздали вихрушките огнени,
провидението дари ни с короната и пръстена,
покрити със гордост и кръв.

Герои, очаквайте ме,
враговете мои яздят бързо,
знаейки, че им е за последно.
Оседлайте коня ми,
докато пия последния си ейл*,
мечът и лъкът ще надделеят.

Извисени и могъщи, единствени сме ние крале,
обуздали вихрушките огнени,
провидението дари ни с короната и пръстена,
покрити със гордост и кръв.

Один*, очаквам те,
като достоен твой син,
приветствам те
на прага на моята смърт.
Обещавам ти меча си
и пред никого не коленича -
наше е кралството,
калено със стомана.


Извисени и могъщи, единствени сме ние крале,
обуздали вихрушките огнени,
провидението дари ни с короната и пръстена,
покрити със гордост и кръв.

P.S.Щастлива Съм!!!





Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - късмет!
12.10.2012 22:47
щом лекува рани...:)
цитирай
2. sparotok - !
13.10.2012 13:49
Катаната е прекрасна...а и клипа също!
цитирай
3. stela50 - Катаната ми грабна погледа ... дали наистина лекува рани...
13.10.2012 15:25
А клипът наистина е хубав и има за мен сантиментална стойност,
радва ме, че някой го е направил по едно мое стихче от 2010 г.
Поздрави, martosblack ! ... И щастливи дни ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martosblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 538610
Постинги: 291
Коментари: 112
Гласове: 7498