Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2012 16:14 - позна ли се(?)
Автор: martosblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1082 Коментари: 0 Гласове:
22

Последна промяна: 27.11.2012 12:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
""знам място,което трябва да видиш
с очите си,
хьлм скрит в дървета от дантела
където Любовта е навсякъде(!)
там,където цъфтят теменужки
ще изкачим стълбите към тихата стая
никой няма да забележим
и никой не ще   ни види
тук ще бъдеш обичана(!)
слънцето ще се скрие
ще изгрее и ще се скрие...
с теб в това любовно гнездо
от какво повече бих имал нужда(?!)
затова... ела и ме хвани за ръка
и аз ще те заведа в това потайно място
през полето,отвъд кея
това е само една крачка
и там ... с теб(!)
ще ти доверя моите мечти(!)

  P.S.позна  ли се,позна ли ме(?!) аз съм си същата(!!!)












Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: martosblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 536158
Постинги: 291
Коментари: 112
Гласове: 7497