Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2013 12:13 - Listen To The Wind
Автор: martosblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1362 Коментари: 0 Гласове:
16

Последна промяна: 09.03.2013 08:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Сенки танцуват зад светлината на огъня
и всички духове на нощта ни напомнят,
че не сме сами.

Утре слънцето отново ще изгрее.
А вчера е тук до нас и никога не е далеч.

Ако се вслушаш във вятъра,ще ме чуеш отново.
Дори да ме няма ,ще чуеш отново моят глас.
Там високо в клоните на дърветата той гали нежно листата.
Вслушаш ли се във вятъра ,няма да има край на моята ...

Любовта е вечна ,като кръговрат безкраен
Сезоните се сменят,но тя винаги остава.

Пролетта ще стопи снеговете на зимата.
А лятото ще донесе светлина в дните ни,
дълго време докато не избледнеят от есента.

Запомни нашият звънлив смях
отекващ докато тичахме през полето...
Страхувайки се да не нараним сърцата си
.

Ако се вслушаш във вятъра,ще ме чуеш отново.
Дори да ме няма ,ще чуеш отново моят глас...
Там високо в клоните на дърветата той гали нежно листата.
Вслушай се във вятъра, по него ще ти пратя моята любов!

Вслушай се във вятъра,където небето докосва земята.
Наистина все още съм тук ,не съм си тръгнал!
Аз съм високо в клоните на дърветата ,в шепота на листата...
Вслушай се във вятъра , все още я има моята ...

Времето е река, която тече към морето
А живота е шепот,нежна целувка в съня ...


image





Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: martosblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 539155
Постинги: 291
Коментари: 112
Гласове: 7498