Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2013 18:36 - Dream On
Автор: martosblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1363 Коментари: 0 Гласове:
26

Последна промяна: 17.08.2013 18:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не се скитай в печалния свят .
Вслушай се в уникалното и неизказано слово
на истински учител,който предава истината
за Битие - Съзнание - Блаженството.

Вземи черният нахут- егото
израстващо в петорното поле на тялото
и го смели в ръчната мелница на
мъдрото ""Кой съм аз?""
превръщайки го във фино брашно.

Смеси го със сока пирандай,
който е святата компания
прибави контрола  на ума,семената от кимион
пипера на въздържанието,
солта на безметежността
и смолата с миризма на чесън,
аромата на добродетелните склонности.

В хавана  на Сърцето сложи тестото
и с чукалото на вътрешният,ориентиран ум,
удряй здраво с равномерни движения
""Аз - Аз""
После го сплескай с точилката на покоя
върху равната плоча  на Битието.
Прави това неуморно,непоколебимо и радостно.

Сложи поппадума  в пречистеното масло на Брахман,
което е в тавата на безкрайната  Тишина
и го изпържи на огъня на Знанието.
Сега когато Азът е станал Това,
яж и опитай Себето ,като Него,
пребивавайки единствено като Себето.

из"" Стихове за Себето""
/петТе обвивки са физическата,виталната,менталната,интелектуалното и блажената/






Тагове:   Максимус,


Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: martosblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 539086
Постинги: 291
Коментари: 112
Гласове: 7498