Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2013 23:09 - Диалог
Автор: martosblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1054 Коментари: 0 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Атмананда ни разказа (Дерадун, 11-ти юни, 1951): "На сутринта Тя дойде в тентата за сатсанг и даваше гирлянди и цветя на всички. След като говори и се шегува известно време, ТЯ взе едно клонче бугенвилея и каза: "Колко красиво! Листата са в геруа (жълто-оранжево-червен цвят)!"

Атмананда: "В моята държава всички листа стават геруа през есента."

Ма Анандамаи: "Твоята страна? Коя е твоята страна?"

Атмананда: "Където бях преди."

Ма Анандамаи: "Преди? А преди това къде беше?"

Атмананда: "С теб!"

Ма Анандамаи: "С мен? Как узна?"

Атмананда: "Ти знаеш."

Ма Анандамаи: "Как узна, че аз знам?"

Атмананда: "Не знам!"

Ма Анандамаи: "Как знаеш, че не знаеш?"

Атмананда: "Нищо не знам. Аз съм глупачка!"

Ма Анандамаи: "Как знаеш, че си глупачка?"

Атмананда: "Сега трябва да замълча!"

Ма Анандамаи: "И какво й е хубавото на тишината?"

Атмананда: "Най-малкото няма да говоря глупости и безсмислици."

Ма Анандамаи: "И каква полза от това?"

Атмананда: "Не знам."

Ма Анандамаи: "Не знаеш? Този който не знае нищо, способен ли е да се разгневи? Този, който знае се ядосва, защото това или онова не е както трябва да е. Но глупакът не може да се ядоса, защото не знае кое как трябва да е. Знай, че си глупак и затова не може да се разгневиш. Фалшивият "аз" е този, който се гневи, и точно това трябва да оставиш. Ако можеш да направиш това, ще се трансформираш от буддху (глупак) в Буддха (пробуден).

Атмананда: Не, не. Аз съм глупачка.

Ма Анандамаи: "Добре. Тогава помни, че не знаеш нищо и така не можеш да се разгневиш. Тогава "аз"-ът ще си отиде и АТАМАНАНДА (Блаженството на Себето) ще се разкрие. Вземи тази клонка от бугенвилея, откъсни и изсуши листата й, които са геруа, и ги запази."

Рам Александър намери тези листа изсушени и хербанизирани между страниците на дневника на Атманананда, след повече от 40 години по-късно."

Текстът е от: "Смъртта трябва да умре" от Рам Александър

image
 






Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: martosblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 538494
Постинги: 291
Коментари: 112
Гласове: 7498