Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2014 07:20 - Дясно и Ляво
Автор: martosblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1144 Коментари: 0 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Някога обичах,без да мисля...
Вече само мисля-аналитично.
Любовта си съм свела до две колони
на един бял лист-симетрично:
отляво-какво в теб не мога да трая
отдясно-с какво ме привличаш.
Прегръщам те в списък
и те попълвам със счетоводно старание
а ти не спираш да казваш ,че ме обичаш.
-Стига повтаря!
Няма отново да го записвам-
ще ми се наруши балансът...
Погледни!-вляво остана празно...
Направи пак нещо да ме издразниш!
Събуй си чорапите насред стаята,
гледай цял ден телевизия,
започни някакво дребно заяждане-
Трябва да си запълня графата с липсите!
Искам с този отчет да приключа
да обявя ликвидация,
да бракувам всички останали чувства,
да начисля на връзката ни амортизация...
Да остана само с идея абстрактна
за една любов  немислима
и безразсъдно да се затичам 
към най-неразумното си обичане...
АДИ
ПП/отдавна направих го/



Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: martosblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 538930
Постинги: 291
Коментари: 112
Гласове: 7498