Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2014 22:28 - Синя Мъгла
Автор: martosblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1155 Коментари: 0 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Тази година, ако за целият свят бе годината на Синият Кон то за мен бе годината на Синя Мъгла! Година,в която бяхме заедно с мъжа,който обичам, пътувахме през времето,гребахме с шепи, скъсах се да се чувствам в кожата си,да разсъбличам неговата и той моята,и да се изучаваме докрай! В тази година живяхме много повече отколкото ,която и да е съпружеска двойка,която отминавайки се в безразличие,просто е пропуснала да изживее моментите заедно. Бяхме така,както много прекрачили прага,никога не са останали, за което Благодаря! ПП Тези,които ме обичат,знам,че ме носят в сърцето си, тези,които ме мразят,ще ме носят в умът си. Благодаря!




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: martosblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 538460
Постинги: 291
Коментари: 112
Гласове: 7498