Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2015 10:32 - Окупация
Автор: martosblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 698 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 24.11.2016 14:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Газа е в пълна блокада от осем години. Осем.
Това означава, че нейните милион и осемстотин хиляди жители не само нямат какво друго да ядат, освен онова, което окупаторът "великодушно" пуска да мине през "границата" (на окупираната територия, за чието население той по Женевските конвенции е длъжен да се грижи и да обезпечава жизнените му потребности), а и никой няма право да напусне този голям затвор под открито небе. 
Нека добавя, че милион и осемстотин хиляди души върху триста и шейсет квадратни километра означават най-високата гъстота на населението в света. А ако някой ми каже "ми да не се размножават толкова", нека има предвид, че тази гъстота на населението се дължи не на естествения прираст, а на бежанската вълна, предизвикана от окупацията - и моля, обърнете внимание, че когато се говори за Газа, се говори и за "бежански лагери" - на палестинци, прокудени от съседните на Газа палестински земи. 
и така: в това видео човекът показва на интервюиращия черна пластмасова торба и пита: "Какво е това знаеш ли? - това е моят саван. аз съм мъртъв. ето ми документите - трябва да ми се направи операция на сърцето. а не ме пускат да изляза." 
и други неща... 
иначе казано - окупация.

https://www.facebook.com/sharekquds/videos/904499192960850/?fref=nf



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: martosblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 538943
Постинги: 291
Коментари: 112
Гласове: 7498