Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2017 21:45 - Пет обещания
Автор: martosblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1040 Коментари: 0 Гласове:
13

Последна промяна: 30.01.2017 21:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Халед Джумаа

*
Пет обещания 
-1-
От тръстика кошница ще ти направя, 
и ще я напълня чак догоре
със звезди и музика. 
-2-

На рождения ти ден 
аз времето ще спра – 
дете да си останеш. 
-3-
Щом на улицата ти излезеш, 
и хиляда ангели пазители от шкафа ми 
от погледите ще те пазят. 
-4-
За тебе ще освобождавам всички птички 
с гласовете им,
всеки път, когато мъничко тъга излее се
по твоята възглавница.
-5-
Цялата страна, която построих – 
за тебе е с реките 
и горите си,
да си я окачиш като герданче 
в паметта. 
-6-
Щях да съм направил всичко това, 
ако
не 
бях 
мъртвец.

30 януари 2017
image

 




Гласувай:
13



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: martosblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 536180
Постинги: 291
Коментари: 112
Гласове: 7497