Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2009 23:33 - Луна
Автор: martosblack Категория: Поезия   
Прочетен: 581 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 03.09.2009 23:35


...луна,видях те тази вечер
забулена като арабка,
плаваща,самотна,плачеща
събрала моите и нечии въздишки...
луна,обгърната в мистерия
чуй ме,в теб мога да видя лицето си
да задам въпроси и да получа отговори...
аз зная,ти си моето пристанище на самотата
приютила всичките ми думи,всичките ми рими
узнала тайните ми,прочела мислите ми,
онези фалшивите и тези истинските...
луна,дай ми покой,изпрати сън за очите ми,
за да не мисля...
води ме,скрий ме в сияние и остави светлината
да излекува сърцето ми,да потуши огъня
който изгаря недрата ми...
луна,хранилище на моята душа
хвърли булото от лицето си и ми покажи онова
за което си струва да живея...

луна,защо въпреки тебе се чувствам изгубена...

image


Тагове:   Fortuna,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: martosblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 538487
Постинги: 291
Коментари: 112
Гласове: 7498