Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2009 14:53 - ...проститутка на мисълта...
Автор: martosblack Категория: Тя и той   
Прочетен: 1136 Коментари: 3 Гласове:
1



...знаеш ли,снощи се любихме...намерих те в един затъмнен пиано бар,ти
имаше вид на странник с пронизващ поглед,който събуди у мене страстта...
захвърлихме задръжките в първия срещнат контейнер,задъхано освободихме
телата си от дрехите,които бяха излишни и преживяхме най безумната нощ...
любихме се по моя начин,на свещи,на фона на музика,отпивайки уиски...отсипах от него в трапчинката под адамовата ябълка,между гърдите,по корема и надолу, до героя...отпивах от него по малко,бавно и нежно,докато стигна целта...Боже...колко бе хубаво,макар и наужким...бях проститутка на мисълта...image


Тагове:   erato,


Гласувай:
1



1. анонимен - za6to prostitutka na misalta
29.05.2009 15:05
za6to prostitutka na misalta
цитирай
2. анонимен - sisi. . . sisi ti pi6a. . ta imam vp...
29.05.2009 15:39
sisi ... sisi ti pi6a..ta imam vpredvid ..taka..moje da se kaje...prostitutka na deistvieto..
цитирай
3. анонимен - mili4ka. . . az te razbrah napalno. . ...
29.05.2009 16:36
mili4ka... az te razbrah napalno ..kakvo iska6 da kaje6...4ak pak tolkova ne sam glupava..., noooooo az imam edno tanko 4uvstvo za ironiq , koeto ako ne me poznava6 ..nqma kak da ulovi6...i na men mi e priqtno tuk iz bloga.. da ti kaja az sam ot horata.. na koito ne im puka drugite kakvo mislqt za tqh..taka 4e dali me poznava nqkoi ili ne... za men e bez zna4enie....priqtno mi e tuk i se razvli4am...... vikai mi sisi....imeto mi nqma nikakvo zna4enie...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martosblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 539333
Постинги: 291
Коментари: 112
Гласове: 7498