Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2011 13:29 - няма заглавие
Автор: martosblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 994 Коментари: 0 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
....татуировка
на
душата
Максимус...
среща-срещи
преди
нея...
очи в очи
докосват се
пръсти по пръстите
попиват се...
език в език
сливат се....
число - 403983
сбор 9
лека агресия
пренебрегвам я...
""разделен""...синоним било
на семеен
забранена ключалка
жена-жени
лъжи...
аз azrael
птица съм
полет съм
оазис в пустиня съм
истинска...
после съм луда
и ставам
измислица...
в пропаст съм
и търся спасение...
къде си време
къде???
прати  ми забрава
и ме научи да прощавам...
image





Тагове:   болка,


Гласувай:
19



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: martosblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 538271
Постинги: 291
Коментари: 112
Гласове: 7497