Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2015 23:05 - птица
Автор: martosblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1265 Коментари: 0 Гласове:
16

Последна промяна: 19.12.2015 23:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Аз съм птица,изтощена до краен предел,
накараха ме да повярвам в илюзията,че съм флейтата на родината,
а когато запях,скриха ушите си в отчуждението на реката,и с всяко перо
от моя глас дърветата криеха листата си от есента,а аз пропадах в своето заблуждение
като вик във вселената...учех новоизлюпените облачета как от своята тъга
да си направят флейта и след всяка песен клонях все повече към самота,
опитах се да разбера,ала не беше рана,нито тъжен напев,нито печална сълза-
всичко се свеждаше дотам,че съм  птица,изтощена до краен предел.

Халед Джумаа
Рамалла
P.S.в момента Палестина отново е във  фоерверки,не предколедни,а тези на окупаторите...



Гласувай:
16



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: martosblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 536080
Постинги: 291
Коментари: 112
Гласове: 7497