Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2016 14:00 - След бунта
Автор: martosblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 772 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 07.12.2016 14:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
След  утихването на така нареченият бунт в Харманли,
нашите полицаи нахлуват вътре в лагера и изпотрепват по голяма част от мигрантите,от бой.
Има хора със спукани глави,извадени ключици,счупени горни и долни крайници,с наранявания в областта на шията.
Имало е мигрант от Ирак,на който преди седмица е бил поставян стент,
по късно е починал.
Част от хората са извозени посока Елхово,където са настанени в клетки,
в лагер от затворен тип.

Докато се коментираше всичко това,на лицата имаше -усмивки?!?
- Защо си мислите ,че сме нещо повече от тези хора - попитах аз?
-Защото сме християни - бе отговорът.

Точно в този момент мисля ,че започвам да мразя религиите,
но едно знам със сигурност,че ме е срам да съм част от тоя народ,
в този му вид!
Тая паплач предизвиква у мен единствено - отвращение!



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: martosblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 539274
Постинги: 291
Коментари: 112
Гласове: 7498